marți, 16 iulie 2013

SIROP DE MENTA


  Un sirop foarte aromat si racoritor,care ne place in mod deosebit,mai ales daca e preparat in casa .Il prefer cu gheata si apa plata in zilele toride,in limonada pun cateva picaturi pentru un plus de prospetime,il adaug in diverse deserturi,chiar si in panna cotta.

Ingrediente:

  • 60 g menta
  • 500 ml apa
  • 400 g zahar

Spalam bine menta proaspat culeasa ,adunam frunzele dupa tulpini si le tocam grob.
Intr-o oala incapatoare fierbem apa ,adaugam menta tocata,acoperim cu un capac si stingem focul.Lasam la infuzat cateva ore sau peste noapte.
Strecuram bine lichidul obtinut si-l punem la fiert impruna cu zaharul,la foc mediu in jur de 20 de minute,pana capata consistenta.
Siropul obtinut (in jur de 450 de ml) il punem in sticle sterilizate pe care le pastram in loc racoros.
Delicios,pofta buna!




8 comentarii:

  1. Anul trecut am facut si eu , dar anul acesta nu am strop de menta !! :(((

    RăspundeţiȘtergere
  2. Delicios şi răcoros! Numai bun pe vremea asta!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ce frumos arata si cred ca e taaare aromat!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Iammyyy, nu am baut niciodata , dar trebuie sa fie tare aromat!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Ohh , cat de bine arata!
    Si numai bun pe vremea asta!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Am facut si eu acum 2-3 ani. Este foarte bun!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Imi place ca nu l-ai "estetizat" cu coloranti ! :)

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...