joi, 3 ianuarie 2013

STRUDEL CU CARTOFI

Bine v-am regasit!
Prima reteta din acest an este una simpla si care nu necesita foarte mult timp de preparare.M-am gandit ca dupa sarbatori nu mai aveti nici timp si nici chef sa stati prea mult in bucatarie ,asa ca reteta asta e tocmai potrivita.
Provocarea "Dulce Romanie" a ajuns luna aceasta la Andra-Menta si Rozmarin,care ne invita sa gatim cu cartofi si mere,doua ingrediente simple,care imi plac in mod deosebit.

Ingrediente:

  • 1 aluat foietaj dreptunghiular(275 g)
  • 400 g cartofi ( 4 cartofi medii)
  • 75 g cascaval (sau mozzarella)
  • 50 g parmezan ras
  • 50 g unt
  • 2 oua
  • sare si piper proaspat macinate
  • o legatura mica de patrunjel
  • o lingurita de seminte de mac
Prima data spalam cartofii si-i punem la fiert pentru  10-15 minute,nu trebuie sa fie complet fierti,doar cat sa-i putem da pe razatoare.
Intr-un castron punem untul moale,cartofii curatati de coaja si dati pe razatoarea mare,parmezanul ras,cascavalul ras,patrunjelul tocat,ouale(pastram deoparte doua linguri de albus pentru uns strudelul),sare si piper.Amestecam bine pana obtinem o compozitie omogena.
Desfacem aluatul si o intindem pe toata suprafata in mod uniform,apoi rulam ,dandu-i forma de strudel.
Pregatim o tava pentru cupor ,o acoperim cu hartie de copt  si punem cu grija strudelul.Il ungem pe toata suprafata cu albusul pastrat deoparte,usor batut si presaram seminte de mac.

Coacem 40-50 de minute la 190 °C,in cuptor preincalzit .
Servim caldut,pofta buna!


12 comentarii:

  1. te-am nominalizat pentru blogul anului 2012 http://mmihalache.blogspot.ro/2013/01/blogul-anului-2012-blog-of-year-2012.html

    RăspundeţiȘtergere
  2. La multi ani Flory! Sa aveti parte de tot ce este mai bun in noul an!! Arata foarte bine, cu siguranta este delicios!! Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Yum! Ce bunatate! Un an nou plin de retete delicioase!

    RăspundeţiȘtergere
  4. La multi ani! Un An Nou fericit! Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Aratã super! imi aduce aminte de o plãcintã care se face la noi în Banat : Pãturatã de cartofi...pup

    RăspundeţiȘtergere
  6. Foarte interesanta reteta!! Place!

    RăspundeţiȘtergere
  7. La multi ani! o nominalizare si de la mine :)

    RăspundeţiȘtergere
  8. na, asta ma tenteaza foarte tare :).

    RăspundeţiȘtergere
  9. La multi ani! Arata delicios, incerc si eu in curand. Multumim pentru ca impartasesti cu noi secrete, nu multi fac asta.

    RăspundeţiȘtergere
  10. O reteta cu care mi-am impresionat musafirii,toti au fost incantati de gustul strudelului si au vrut reteta.Te urmaresc de mult si astept noutatile cu nerabdare.
    Sa ai un an plin de realizari si multa sanatate.
    Cu multa stima,Veronica Petrea

    RăspundeţiȘtergere
  11. Draga mea,
    e excelenta reteta ta! Am sa o incerc negresit!
    Iti multumesc pentru participarea la "Dulce Romanie" si te invit maine la parada retetelor!
    Cu drag,
    Andra

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...