luni, 3 decembrie 2012

VIN FIERT

 A venit sezonul rece si trebuie neaparat sa ne incalzim.Asa ca astazi va propun un vin fiert aromat cu minunate condimente.Am incercat diverse combinatii si am ajuns la varianta asta,care, dupa parerea mea este perfecta,bineinteles dupa gustul meu.
Sigur ,se poate jongla cu condimentele,sunt destule care se potrivesc de minune vinului fiert.

Ingrediente:
  • 200 ml vin rosu(rose) de buna calitate
  • un varf de lingurita de nucsoara
  • 1 baton de scortisoara
  • 2-3 boabe de ienibahar
  • 3-4 cuisoare
  • 2-3 lingurite de zahar
  • 2 felii de portocala(mar,gutuie)
Intr-un ibric punem vinul,zaharul  si condimentele ,apoi il punem pe foc,amestecand sa se topeasca zaharul.Cand a atins punctul de fierbere stingem focul ,adaugam feliile de portocala si lasam acoperit 2-3 minute.
Punem in pahare si servim imediat.Pofta buna!




17 comentarii:

  1. Flory, vin la tine sa ma incalzesc cu o cana de vin fiert!! pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. Nu m-as fi gandit ca ne astepti cu vin fiert. Bine ca am trecut pe la tine. Poza e extraordinara, iar feliutele de portocale sigur dau o aroma speciala, ca de sangria, vinului fiert. Hai sa ciocnim. Noroc!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca te-am surprins :) !Intodeauna gasesti ceva bun la mine si te astept mereu cu drag.te pup si-ti multumesc!

      Ștergere
  3. Yum!Yum! Acum ca a venit frigul nu refuz un pahar de vin fiert. Pozele sunt superbe. O saptamana frumoasa , Flory.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Este frig,asa ca este binevenit un pahar cu vin fiert!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Flory,
    Ce bine pica vinul fiert pe vremea asta :).
    Sper ca a mai ramas un pahar si pentru mine.
    O saptamana buna!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru tine prepar pe loc o portie fierbinte si aromata!Pupici multi!

      Ștergere
  6. Numai bun, am adus si eu boabe de ienibahar din Ro. e timpul sa le folosesc:)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca e timpul,aici cel putin e foarte frig!pupici Ramona <3

      Ștergere
  7. Un vin fiert nu refuz niciodata! Asa ca as veni la tine sa ma incalzesc putin!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-astept,prepar repede doua portii!Pupici!

      Ștergere
  8. Si eu sunt prezenta! Poate-mi trece si gripa ca de la medicamente vad ca nu :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca si varianta asta,poate-ti trece!Pupici si insanatosire grabnica!

      Ștergere
  9. Ohhhh , e preferatul meu in sezonul rece !! Arata intr-un mare fel !!!

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...