joi, 18 octombrie 2012

TORT DE BISCUITI

 Salamul de biscuiti ,acum intr-o alta forma,este pentru multi/e dintre noi unul dintre deserturile copilariei.Nu cred ca am sa ma satur niciodata de acest dulce,il mananc de fiecare data cu mare pofta pentru ca este absolut delicios.
Multumesc Licuta!

Ingrediente:
  • 500 g biscuiti simpli
  • 200-250 ml lapte
  • 100 g unt
  • 100 g alune(sau nuci macinate)
  • 50 g zahar pudra
  • 50 g cacao
  • 50 g ciocolata topita
  • esenta de rom
  • extract de vanilie(sau esenta)
  • fulgi de ciocolata si cacao pentru decor
 Intr-un castronel frecam untul moale cu zaharul .Biscuitii ii rupem cu mana(bucati mai mari sau mai mici,depinde cum va place) si ii punem intr-un bol incapator.Adaugam nucile macinate,cacaua ,ciocaolata topita si amestecam usor.Incorporam laptele (nu tot odata)si amestecam de fiecare data pentru ca s-ar putea sa nu fie nevoie de tot laptele,depinde de gradul de absortie al biscuitilor.
La final ,incorporam si untul frecat cu zahar si esentele.
Am transferat compozitia intr-o forma rotunda cu inel detasabil(18-20 cm diametru) si am presat usor.
Pastram la rece pentru cateva ore  sau cel mai bine peste noapte, apoi decoram cu fulgi de ciocolata si putem servi.Delicios,pofta buna!



45 de comentarii:

  1. Moaaa ce pofta ne-ai facut!Arata minunat **

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata f.bine sper ca e la fel de bun si la gust.Am sa-l incerc multumesc.

      Ștergere
  2. Cat de bine arata,,,yamiii!!!pupp!!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Arata nemaipomenit si imi place ideea asta sub forma de tort! Un dulce de care nu ma satur niciodata.
    bacioni

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mai mult asa decat sub forma de salam :)!Bacioni

      Ștergere
  4. Imi place salamul de biscuiti si deci si acest tort!!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Mama imi facea tort de biscuiti si era o bunatate,tare dor imi este de copilarie!
    Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Dulcele copilariei mele... Din pacate al meu barbat nu-l prefera, si de aceea il fac destul de rar..
    Pup

    RăspundeţiȘtergere
  7. Imi place salaul de biscuiti, cu singuranta ca imi va placea si acest tort! Arata delicios! Week-end placut!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Wow......este senzational tortul tau:)!!! I love it:X!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Arata absolut perfect! Imi plac prajiturile cu biscuiti!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Minunat arata tortuletul!!!Multumesc ca ai incercat reteta!Pup cu mare drag!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Ador salamul de biscuiti , iar ideea de a-l face in forma de tort este una super faina .

    RăspundeţiȘtergere
  12. Daca e vorba de un desert asa de bun, nu pot lipsi!! Arata super bine!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Vai Flory , tortuletul asta e o adevarata nebunie !!!! Arata perfect !!!! <3<3

    RăspundeţiȘtergere
  14. Acum ma apuc sa-l fac, sper sa imi iasa. Arata suuuuper!!!!!!
    Multumim de reteta!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ,sper sa fie pe gustul tau!Astept sa-mi spui cum ti-a iesit! :)

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...