vineri, 28 septembrie 2012

PRAJITURA CU PIERSICI SI FAINA DE HRISCA

Tot din seria deserturi rapide,simple si delicioase face parte si prajitura asta minunata cu fructe de sezon.Aluatul il folosesc cam la toate prajiturile cu fructe, cea cu cirese este un exemplu,dar puteti pune si prune,caise,struguri,visine,mere ...
Varianta asta se potrriveste perfect pentru  Provocarea dulce Romanie,unde piersica este vedeta.

Ingrediente:
  • 3 piersici potrivite
  • 200 gr faina alba de grau
  • 100 gr faina de hrisca
  • 200 gr zahar
  • 100 gr unt
  • 150 ml lapte
  • 2 oua
  • o lingurita esenta de vanilie
  • 1 plic zahar vanilat bourbon
  • 1 lingurita praf de copt
  • sare
  • zahar pudra pentru decor
 Daca doriti sa aflati mai multe amanunte despre hrisca ,puteti citi acest articol iar daca nu aveti de unde procura aceasta faina ,puteti inlocui fara probleme cu faina alba sau integrala de grau.

Intr-un bol amestecam untul moale cu zaharul pentru cateva minute.Adaugam ouale pe rand,amestecand bine dupa fiecare,incorporam laptele, faina de hrisca,zaharul vanilat,esenta de vanilie si sarea,apoi faina de grau amestecata cu praful de copt.
Obtinem un aluat gros pe care il intindem cu o spatula intr-o tava(22x30) acoperita cu hartie de copt.Cele 3 piersici le spalam si le scoatem samburii,apoi le taiem feliute si le asezam deasupra aluatului.
Coacem 35-40 de minute la 180 °C,pana prajitura se rumeneste frumos deasupra.
O lasam sa se raceasca complet, o taiem si presaram zahar pudra deasupra.Pofta buna!



16 comentarii:

  1. Ca bine mai arata! Chiar am vazut zilele trecute faina de hrisca.Eu nu am folosit niciodata.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Super bine arata si as servi si eu langa cafea o bucatica. Pup

    RăspundeţiȘtergere
  3. Vreau si eu un patratel pudrat asa frumos! Ba nu! Vreau doua!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Çok güzel,çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar..

    RăspundeţiȘtergere
  5. Ce-mi plac prajituricile astea simple si aromate !!!! ;)

    RăspundeţiȘtergere
  6. Vin la tine Flory! Azi nu am facut nimic dulce, spre rusinea mea si ma plimb prin casa ca o nebuna dupa ceva dulce :)))
    O saptamana minunata iti doresc!!! Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Ce pufosenie ai facut!! N-am folosit pana acum faina de hrisca.. Trebuie s-o probez si eu!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Mmm, aromata si absolut delicioasa!!!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  9. "prajitura asta minunata cu fructe de sezon" arata super excelent

    RăspundeţiȘtergere
  10. Doamne cat de bine arata!!! Trebuie sa o incerc neaparat!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Va multumesc frumos si ma bucur foarte multca va place!Pupici<3

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...