sâmbătă, 4 august 2012

SORBET DE PEPENE GALBEN

Pentru ca sezonul pepenilor este in toi,va propun un desert usor,racoros si parfumat,din pepene galben.Sorbet,nimic mai simplu si mai bun iar daca n-as pune la socoteala si timpul de congelat as spune si rapid.
Ingrediente:
  • 400 g pulpa de pepene galben
  • 60 g zahar
  • 2 linguri de miere
  • 200 ml apa
 Intr-o craticioara ,la foc mediu,punem apa si zaharul .Amestecam pana cand zaharul se topeste si apoi stingem focul.Adaugam mierea,iar cand siropul format s-a racit punem pulpa de pepene mixata intr-un blender sau robot.
Amestecam pentru omogenizare si transferam compozitia intr-un recipient pentru congelator.
Punem la congelator ,iar din ora in ora amestecam pentru a sparge cristalele de gheata care se formeaza.
Dupa cteva ore putem servi un sorbet parfumat,decorat cu frunze de melisa sau menta.Pofta buna!

21 de comentarii:

  1. Arata excelent si precis ca este si foarte gustos!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Foarte gustos , mie imi place mult aroma de pepene

    RăspundeţiȘtergere
  3. wow...gata! m-ai convins sa ma pun si eu pe treaba repejor, repejor!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Foarte bine arata. N-am facut niciodata sorbet dar tu m-ai convins sa incerc.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Imi place pepenele si-mi place sorbetul tau. Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Arata grozav de bine !!!! Ador orice fel de sorbet !!! ;)
    PS.Azi l-am facut si eu pe cel de pepene rosu !! :)

    RăspundeţiȘtergere
  7. Flory ce bine arata!!!Primesc si eu o portie, ca pe caldura asta nu-mi trebuie nimic :D Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  8. Arata minunat si racoros!! Am sa fac si eu, azi am servit o bautura rece de pepene galben, asadar gand la gand! :) Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Ce bunatate! Foarte fresh si delicios! Merge perfect!

    RăspundeţiȘtergere
  10. ador pepenele galben iar sorbetul e mai mult decat delicios! Te pup

    RăspundeţiȘtergere
  11. Excelent arata - si chiar cred ca este delicios...

    RăspundeţiȘtergere
  12. Ce deliciu aromat!!!Mmm, ador pepenele galben!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Este vremea pepenilor si trebuie sa profitam cat mai mult de savoarea si bunaciunea lor.

    RăspundeţiȘtergere
  14. arata bine, am incercat si eu sa fac si nu mi-a iesit :(

    RăspundeţiȘtergere
  15. Mmmmmmm tare bine arata si sigur f.delicios!

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...