duminică, 10 iunie 2012

BISCUITI CU FULGI DE OVAZ

Azi va propun niste biscuiti deliciosi ,potriviti pentru micul dejun si nu numai,alaturi de o ceasca de cafea,ceai sau lapte.Fulgii de ovaz pe care ii contin ofera organismului numeroase vitamine si minerale,asigurand energia necesara de zi cu zi.
Marea majoritate a ingredientelor folosite sunt bio asa ca sunt tocmai potriviti pentru concursul de pe www.divainbucatarie.ro.
Ingrediente:
  • 250 g fulgi de ovaz
  • 100 g unt
  • 1 lingura de praf de copt
  • 100 g zahar brun
  • 2 oua
  • 70 g merisoare uscate
  • 1 lingurita extract natural de vanilie 
  • un praf de sare
  • 70 g faina de grau 00
Intr-un bol punem fulgii de ovaz, untul moale,prafulde copt,sarea,zaharul brun,ouale,merisoarele,vanilia si amestecam bine pentru omogenizare.Apoi adaugam faina,amestecand pana se incorporeaza.Lasam compozitia sa se odinneasca 20-30 de minute apoi ,cu mainile umede formam bile pe care le asezam la distanta unele de altele.
Coacem biscuitii 20-25 de minute la 180 °C pana se rumenesc usor.Ii lasam sa se raceasca complet si putem servi.Deliciosi,pofta buna!




23 de comentarii:

  1. deliciosi si sanatosi! Si eu fac des! Pup

    RăspundeţiȘtergere
  2. Sanatosi si deliciosi!! Iar decorul.. superb!!
    Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  3. Super! O reteta f sanatoasa. Imi plac enorm biscuitii de casa! Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  4. Foarte buni si sanatosi!Vreau de mult sa-i incerc si uite ca nu le vine randul!Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Superbi!!!Yummy, deliciosi si sanatosi!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  6. O reteta foarte buna. Multumim. Si pozele ti-au reusit de minune!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Imi plac biscuitii astia, sunt perfecti pentru dimineata, fara prea mult zahar si faina. Iar prezentarea este pe masura :)

    RăspundeţiȘtergere
  8. De ascord cu Mihaela, sunt asa de buni cã trec repede, pupici si baftã!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Super biscuiti! Super prezentare!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Fetelor va multumesc frumos.Pupici multi la toate!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Batoane cu cereale am facut , dar biscuiti nu !!!! Insa sunt convinsa ca sunt tare buni !!

    RăspundeţiȘtergere
  12. wow! trebuie sa incerc si eu vre-odata asa biscuiti, imi plac la nebunie cerealele!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Daca au si merisoare...devin preferatii mei!Cu drag!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Mulțumesc pentru rețetă! Au fost tare buni!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ile multumesc si eu ca i-ai incercat.Te mai astept cu drag!
      O saptamana minunata iti dooresc!

      Ștergere
  15. I-am facut si eu, acum i-am scos din cuptor si am si mancat unul. Am pus in loc de merisoare levantica si gustul e divin. Cred ca am pus mai multi fulgi de ovaz, pentru ca nu s-au apaltizat mai deloc in cuptor si au iesit mai bombati. Singura problema e ca au iesit prea putini (16), dar data viitoare dublez cantitatile. Multumesc pentru reteta!
    Isabela

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Isabela,multumesc si eu pentru incredere si ma bucur mult ca ti-au placut.Ideea cu levantica e geniala,am sa-ncerc si eu data viitoare.Si ai dreptate,ies cam putini la cat de buni sunt :).Te pup!

      Ștergere
  16. Multumesc pentru reteta ....Foarte, foarte gustosi si sanatosi !! :-))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere,fata mea ii adora!Pupici

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...