marți, 29 mai 2012

CIORBA DE LEGUME

O ciorba usoara,gustoasa si foarte simplu de preparat.In plus o putem pregati cu ce avem prin frigider si congelator,putem combina o multitudine de legume si zarzavaturi in functie de gusturile fiecaruia.Mie imi place sa o servesc fierbinte cu smantana cand vremea este friguroasa :(  iar vara ,simpla si rece de la frigider,este tare buna oricum.
Ingrediente:
  • 4-5 linguri de ulei
  • 1 ceapa
  • 1 tija de telina
  • 1 morcov
  • 1 ardei gras
  • 2 dovlecei
  • 2 cartofi mari
  • 150 g fasole verde
  • 2 oua
  • 400 g rosii cubulete din conserva
  • sare
  • 400 ml bors
  • 2 fire de cimbru proaspat
  • frunze de telina 
  • leustean proaspat
Intr-o oala de 5 l punem uleiul si calim ceapa,telina ,ardeiul tocate  si morcovul dat pe razatoarea mare.Dupa 5 minute adaugam  cartofii si dovleceii cuburi iar pastaile de fasole rupte bucati.Acoperim cu vreo 2 litri de apa,o jumatate de lingura de sare si fierbem pana ce legumele sunt moi.
E timpul sa punem rosiile iar dupa ce au dat doua-trei clocote turnam borsul si potrivim de sare.Dupa ce a dat in fiert punem ouale batute inainte cu un praf de sare si frunzulite de cimbru proaspat.Amestecam in timp ce punem ouale astfel incat sa obtinem niste zdrente.
 Oprim focul,punem frunzele de telina si leusteanul tocate .
Delicioasa in orice perioada a anului,pofta buna!

21 de comentarii:

  1. Minunata,usoara si sanatoasa!Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Ce bunatate... Am facut si eu ieri de salata... ca ne-am saturat de atata carne! :)
    Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  3. Nu-ti poti imagina ce pofta poate sa-mi fie de ciorba ;)) Am 2 saptamani in care n-am mai pus gura pe supa/ciorba! Vreau si eu fix castronelul ala! Pupici cu drag!

    RăspundeţiȘtergere
  4. O bunatate de ciorbica avem aici, place! pup

    RăspundeţiȘtergere
  5. vai ce buna ar fi o portie acum ;)
    arata minunat! pup

    RăspundeţiȘtergere
  6. Buna tare ciorbita!!!Este exact pe placul meu!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Miine o fac ca e vineri si mananc fara carne.Sper sa iasa bine,asa ca a ta de frumoasa.
    Claudia

    RăspundeţiȘtergere
  8. Arata apetisant tare.
    Pupici si sa-ti fie de bine!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Fetelor va pup si va multumesc.Ma bucur ca va place!Pupici multi pentru fiecare!<3

    RăspundeţiȘtergere
  10. Flory, ieri am facut ciorba a carei reteta ne-ai impartasit=o aici.
    A iesit foarte buna si acum,pe canicula, ne-a prins foarte bine.
    Am primit aprecieri din partea familiei.
    Multumesc!
    Week-end placut in continuare!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult Charlotte ca v-a placut si-ti multumesc ca ai incercat-o!Pupici multi!

      Ștergere
  11. vreau si eu sa fac ca nu am mai mancat de mult ca sant an afara si nu prea am timp sa fac dar o sa fac ca arata bine

    RăspundeţiȘtergere
  12. Deci a fost prima ciorba facuta de mine, reteta fiind bineinteles cea de sus. Ce pot sa spun, a iesit foarte buna, nu ma asteptam :))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut si-ti multumesc ca ai incercat-o.Sper sa mai experimentezi si alte retete din bucataria mea :)!O zi buna!

      Ștergere
  13. Am facut ciorba si a iesit foarte buna .

    RăspundeţiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. Sper sa fie pe gustul tau. Cu multa placere! :)

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...