miercuri, 11 aprilie 2012

PLEUROTUS CU USTUROI

 Pentru ca suntem in ultima saptamana de post m-am gandit sa postez si aceasta reteta simpla ,rapida si delicioasa.Chiar daca nu tineti post merg de minune alaturi de mamaliguta,rece in cazul meu,sau ca si garnitura.

Ingrediente:
  • 500 g ciuperci pleurotus
  • 6-7  linguri de ulei de masline
  • 2-3 catei de usturoi
  • sare
  • piper
  • patrunjel proaspat
 Ciupercile curatate le-am trecut printr-un jet rapid de apa rece,apoi le-am lasat sa se scurga bine si le-am taiat bucati.Apoi le-am pus intr-o tigaie adanca impreuna cu uleiul de masline,sare si piper si am calit la foc mediu,acoperit timp de vreo 15 minute.
Dupa aceea am adaugat usturoiul trecut prin presa si am amestecat bine sa se imprastie aroma.
Dupa inca doua minute am adaugat si patrunjel tocat si am stins focul.
Servim cu mamaliguta calda sau rece.Sunt delicioase,pofta buna!

28 de comentarii:

  1. ciupercile pleurotus le cunosc!...sun foarte bune si combinatia cu mamaliguta e delicioasa :)!!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Imi plac la nebunie ciupercile astea!! mari, carnoase, bune rau!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noua,mie mai ales asa usturoiate!xoxo

      Ștergere
  3. Imi plac tare mult ciupercile deci mi-ar placea la nebunie mancarica asta .

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simie,mai ales cu usturoi,muuult usturoi!:)

      Ștergere
  4. Draga Flory,s-a "imprastiat aroma" miros pina aici,vreau si eu:)Yami yami.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lale cred si eu,dupa mine as fi pus mai mult usturoi,imi place tare mult!Pupici multi!

      Ștergere
  5. Asta am sa fac maine!!! Chiar eram in pana de idei..
    Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  6. Ador ciupercutele, asa ca vin la masa:)Yummy, bune tare!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Hmmm, un deliciu pentru mine! Pupici si sarbatori fericite!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Grozave,le retin pentru o garnitura pe cinste:)

    RăspundeţiȘtergere
  9. Ciuperci,usturoi....as papa every day si tot nu m-as satura de Asa ceva.Arata yammy.Sarbatori fericite!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Ce bunatate! Ai mereu idei prea bune Iuliana!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Ce de efect este mamaliga asa taiata. Minunat... pup!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Iti doresc sa ai un Paste luminat, linistit si cu ganduri bune. Hugs.

    RăspundeţiȘtergere
  13. Sarbatori fericite, draguta mea! Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Ce grozav !!! Paste Fericit! Sarbatori cu bucurie draga mea!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Arata minunat. Gatesc astazi ciuperci pleurotus cu usturoi.

    RăspundeţiȘtergere
  16. Multumesc.Sper sa-ti placa! :)

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...