vineri, 24 februarie 2012

RULOURI CU SUNCA

Aveam de mult timp in asteptare aceste rulouri si in sfarsit le-a venit randul.Sincer nu ma asteptam la un aluat asa pufos,dar m-a surprins placut si cu siguranta il voi incerca si cu alte umpluturi.Merg servite ca aperitiv dar si ca o gustare in orice moment al zilei.Si nu in ultimul rand se potivesc cu provocarea  lunii Februarie "Dulce Romanie",unde Violeta a ales si drojdia,un ingredient special pentru mine.
Ingrediente:
  • 450 g faina
  • 15 g drojdie proaspata
  • 25 g lapte praf
  • 1 ou
  • 50 g unt
  • 1 lingurita de zahar
  • 1 varf de lingurita  de sare
  • 150 ml apa
  • 200 g sunca presata
Decor:
  • seminte de in 
  • sare (neagra am folosit eu)
  • 1 ou
Intr-un bol punem faina cernuta,drojdia sfaramata,laptele praf(daca nu aveti la indemana lapte praf folositi in loc de apa 150 ml lapte lichid) si untul topit(caldut,nu fierbinte).Separat batem oul cu zaharul si sarea si turnam peste faina.Framantam apoi cu apa calduta vreo 10 minute pana aluatul devine elastic si omogen.
Acoperim cu folie alimentara sau cu un prosop de bucatarie si lasam aluatul sa creasca 45-50 de minute la loc cald si ferit de curenti de aer.

Intindem apoi un dreptunghi sau patrat,asezam feliile de sunca presata si taiem aluatul dupa dimensiunea lor.Le rulam si le asezam intr-o tava acoperita cu hartie de copt.
Le mai lasam la crescut vreo jumatate de ora ,le ungem cu oul batut si presaram seminte de in si sare mare.
Coacem in jur de 25-30 de minute pana se rumenesc frumos deasupra.Sunt minunate,pofta buna!


44 de comentarii:

  1. Excelente!! Arata foarte bine si sunt tare bune ca si gustare! Pupic!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Bune si frumoase... si cu semintele alea pe deasupra sint super... Pupici si week-end placut !

    RăspundeţiȘtergere
  3. Am venit sa-ti multumesc pentru tot ceea ce faci,pentru disponibilitatea si talentul tau.Am incercat de nenumarate ori retete de la tine,mi-au iesit fara probleme dar nu ti-am multumit niciodata si nici macar un comentariu nu ti-am lasat spre rusinea mea.
    M-am indragostit de blogul tau si astept cu nerabdare fiecare postare a ta cu retete si poze minunate.
    Iti multumesc din tot sufletul!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa-ti marturisesc ca m-a emotionat foarte mult comentariul tau,atitudinea ta denota un caracter frumos,un om educat si de bun simt.Ma bucur enorm ca ai gasit util blogul meu si ca retetele mele iti sunt pe plac.
      Iti multumesc si eu!<3

      Ștergere
  4. Sunt perfecte.Toate egale, zici ca le-ai masurat cu laser.
    Le vad bine pe un platou festiv.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Lilly!Nu le-am masurat cu laserul,le-am masurat cu ...sunca =))!Bacioni

      Ștergere
  5. Cele mai frumoase pe care le-am vazut !!! Parca sunt pictate !!!! Se vede cat sunt de pufoase si cu siguranta delicioase !!! Felicitari si ptr prezentare, imi palce mult!!!

    RăspundeţiȘtergere
  6. wowww ce frumusete ai tu aici!!merita cu siguranta incercate!!!Felicitari!!!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt! Si pufoase si aspectuoase... Ce poti sa vrei mai mult de un rulou cu sunca? Poate doua!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina,sigur la unul nu te poti opri!Pupici!

      Ștergere
  8. Rulourile arata SUPERB! Vorba Adine, zici ca sunt pictate! Sigur merita probate! Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  9. imi plac la nebunie rulourile cu sunca. fur si eu unul!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Wow, arata nemaipomenit rulourile tale:)!!!!!Excelente!Pupici:X

    RăspundeţiȘtergere
  11. Ai facut o gramada de bunatati! Una mai frumoasa si delicioasa, decît cealalta!
    Un weekend frumos îti doresc. Te pup :*

    RăspundeţiȘtergere
  12. Ce pufosenii de rulouri!! Tare apetisante-s!!!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Iooooi, cu ce am gresit??? de ce sunt la dieta???? nu ma pot uita la poze ca mi-e rau de pofta! superbe!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Teo,las' ca termini tu cu dieta si te poti rasfata :)!Pupici

      Ștergere
  14. atat mi.e de drag acest blog! tot ce am incercat de aici mi.a iesit.
    datorita retetelor dv mancarurile mele au cunoscut o URIASA inbunatatire, observata si de membrii fam mele!
    multumesc mult,
    cu mult, mult drag, alina

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Alina,
      Ma bucur enorm ca iti place blogul meu si retetele pe care le impart cu voi din tot sufletul.Simt o bucurie imensa cand cineva imi spune ca a testat din retete si i-au reusit,si eu incerc sa imbunatatesc calitatea retetelor si a fotografiilor prezentate.Iti multumesc frumos pentru incredere.Te pup si te-mbratisez cu drag!

      Ștergere
  15. Eu am adaugat si o feliuta de branza ....Au iesit pufoase si foarte delicioase ... Multumesc din suflet pentru reteta ... :-)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna idee,data viitoare trebuie sa-ncerc si eu cu branza.Cu mult drag Alina! <3

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...