joi, 2 februarie 2012

MANCARE DE PRAZ CU MASLINE

  O mancarica rapida,simplu de facut si foarte buna.Imi place tare mult,o fac mai ales dupa sarbatori cand simt nevoia  sa mananc ceva fara carne si poate fi o  idee de luat in considerare in perioadele de post.
Ingrediente:
  • 4 fire de praz (500 g)
  • 5 linguri de ulei
  • 150 g masline negre
  • 200 ml pasta de rosii
  • 1 ceapa
  • 2 cartofi medii
  • 1/2 pahar de vin
  • 1 lingurita de boia dulce
  • sare
  • piper
  • patrunjel proaspat
Intr-un vas am pus la calit in ulei ceapa tocata,  prazul curatat,spalat si taiat bucatele timp de 5 minute,am adaugat apoi cartofii taiati feliute foarte subtiri si am calit  acoperit pana s-au inmuiat legumele..Am stins cu vinul si am fiert pana acesta s-a evaporat.Apoi am pus maslinele,pasta de rosii,boiaua,piper si sare dupa gust.Am acoperit cu apa(cam o cana) si am fiert pana ce mancarea a capatat consistenta (datorita cartofilor care se sfarama la fiert).
Am stins focul si am presarat patrunjelul proaspat tocat fin.E buna calda dar si merge servita si rece.Pofta buna!





24 de comentarii:

  1. Foarte interesanta mancarica asta , o sa incerc o portie mica pt mine.

    RăspundeţiȘtergere
  2. O sa o incerc si eu, dar voi renunta la cartofi. Desi imi plac foarte mult, trebuie sa mai dau jos cateva kg:-)
    Pupici

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca,cartofii ii dau consistenta,nu adaug faina sau amidon!Pupici!

      Ștergere
  3. Chiar mi-ai facut pofta cu mancarica asta...stiu ca e foarte buna si eu nu am facut demult...
    Servesc putin de la tine :)
    pupici

    RăspundeţiȘtergere
  4. Aha,uitasem de mancarica asta delicioasa!O faceam in zilele de post si ne placea tare mult!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar delicioasa,perfecta pentru post si nu numai!

      Ștergere
  5. Grozav de buna, mancarica cu praz!!!E pe lista mea de ceva timp:))Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  6. O mancarica pe care constat ca mai toata lumea o face rar! Eu n-o fac deloc (nu stiu de ce..), o mananc la mama! :) Dar imi place la fel de mult! Iar a ta arata foarteee bine! Pupici

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place si cand imi vine in minte o fac!Pupici!

      Ștergere
  7. Foarte buna, eu am gatit arpagic azi dar cu porky, nu chiar de regim:) cu o mamaliguta langa. Am gustat si eu umpic, incerc si eu sa dau jos vreo 3 kg si de multe ori nu ma pot abtine! :))) Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe porky l-am sarit,ma tratez cu legume un pic :)!Pup si eu!

      Ștergere
  8. Delicioasã si frumos prezentatã, pup:)

    RăspundeţiȘtergere
  9. De ceva vreme am inceput sa consumam si noi praz mai des si e chiar ok. Imi place reteta! Pupici:x

    RăspundeţiȘtergere
  10. Mancarica asta e chiar buna! Like!!!

    RăspundeţiȘtergere
  11. ce fel de vin ati folosit? alb sau rosu? multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc de care am,nu conteza dar cel alb e de preferat!Cu drag !

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...