miercuri, 1 februarie 2012

CIORBA DE VITEL

  O ciorbita pe care eu o ador,cu multe legume ,putin acrisoara si neaparat servita cu smantana.Am adunat la apel toate legumele din frigider si congelator si m-am apucat urgent de treaba pentru ca aveam o pofta de zile mari :).
Ingrediente:
  • 500 g carne de vitel
  • 3 cartofi
  • 2 cepe
  • 1 morcov
  • 1 tija de telina
  • 1 ardei gras
  • 1/2 praz
  • 150 g fasole verde
  • 400 g rosii cubulete din conserva
  • 300-400 ml bors
  • sare
  • leustean,frunze de telina
Spalam carnea,o taiem cuburi si o punemla fiert in 1,5-2 l de apa.Spumam de cate ori este nevoie.
Curatam,spalam si tocam legumele iar cand carnea este aproape gata (a mea a fiert in 35 de minute) adaugam legumele si sare dupa gust.Cand sunt gata legumele punem rosiile , borsul si fierbem inca 5 minute apoi stingem focul si punem leusteanul si frunzele de telina tocate.
Servim fierbinte cu smantana .Excelenta,pofta buna!



    15 comentarii:

    1. Foarte sanatoasa si gustoasa! Imi place!

      RăspundeţiȘtergere
    2. Ador ciorba de vitel!Cred ca pe week-end voi face si eu una! Arata foarte bine reteta ta! :)

      RăspundeţiȘtergere
    3. Tare bine arata ciorbica asta, ma primesti si pe mine la masa?
      pupici

      RăspundeţiȘtergere
    4. De la Teo am servit ciorba de burta, servesc si de la tine o portie si sint in regula pe toata ziua... hi, hi... Buna ciorbica, mai ales ca la noi e un frig... brrr... Pupici !

      RăspundeţiȘtergere
    5. Mamaa Flory, ce m-as delecta acum cu ciorbica ta!! Imi placee!! Te pup! O zi faina!

      RăspundeţiȘtergere
    6. Dupa ciorba de burta, asta e ciorba preferata ! o grozavie ce mai !!

      RăspundeţiȘtergere
    7. Este si pe placul alor mei ciorba aceasta.Pup!

      RăspundeţiȘtergere
    8. Mmmmm,ce buna ciorbita ai facut!!!!mi-am adus aminte de ciorba mamei,tot la fel era;o zi,un inceput de luna usor si te pupic!

      RăspundeţiȘtergere
    9. Vai cat e de bunaaaaa....
      La mine pe blog te asteapta cu mare drag, un premiu, acordat din suflet...!

      RăspundeţiȘtergere
    10. Ce bunatate de ciorbita ai facut! Foarte potrivita pentru vremea excesiv de rece.

      RăspundeţiȘtergere
    11. Nu am mancat niciodata cu bors, nu prea se "poarta" in Oltenia, dar asa bine arata ciorbita ta ca as atenta sa fac si bors si apoi ciorba :)

      RăspundeţiȘtergere
    12. Nu ratez nicicand o portie calda !!!!

      RăspundeţiȘtergere
    13. Un premiu te asteapta cu drag la mine pe blog, Flory.

      RăspundeţiȘtergere

    Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...