luni, 23 ianuarie 2012

PILAF DE OREZ CU PUI

  O mancarica usoara,simpla dar foarte gustoasa care imi place la fel de mult si cu carne de rata sau de  curcan.
Ingrediente:
  • 250 g orez
  • 500 g carne de pui
  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • 5-6 linguri ulei de masline
  • 850 ml supa de pui
  • sare,piper boabe
  •  patrunjel pentru decor
Carnea de pui parlita si spalata am pus-o la fiert  intr-un litru de apa , am spumat cand a fost necesar si am lasat-o sa fiarba aproximativ 10 minute.
In alt vas am pus uleiul de masline si am calit putin ceapa tocata,apoi am adaugat morcovul ras fin si orezul.Cand orezul a devenit transparent am adaugat carnea si supa de pui.Am sarat dupa gust si am adaugat si boabele de piper.
Am fiert la foc mic pana cand orezul a absorbit toata supa.
Portionam,decoram cu patrunjel si servim.Pofta buna!

27 de comentarii:

  1. Excelenta! Ne place tare mult orezul, cred ca eu intr-o viata anterioara am fost chinez :) Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Nu am mancat pilaf de nu mai tin minte cand...O idee f. buna!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Buna ziua,
    Site-ul www.pentrugatit.ro si magazinele KitchenShop (Bucuresti, Constanta, Oradea si in curand Timisoara si Brasov) va propun o colaborare in sistem barter .
    Dorim sa promovam produsele si site-ul www.pentrugatit.ro pe blogul dumneavoastra. Pentru aceasta promovare noi va oferim in sistem barter orice produs din magazinele Kitchen Shop sau de pe site de o valoare pe care sa o stabilim de comun acord.
    Promovarea consta in prepararea de catre dvs. a trei retete culinare in care sa utilizati unul dintre produsele noastre. Pasul urmator este descrierea vasului/unealta folosita, sa mentionati punctele forte (descriere tip articol). Si nu in ultimul rand, sa existe un link de legatura de pe blogul dumneavoastra + pagina de Facebook catre site-ul www.pentrugatit.ro si pagina Facebook KitchenShop la momentul promovarii articolului.

    Daca sunteti de acord cu aceasta propune de colaborare, va rog sa ma contactati pe aceasta adresa de mail.
    Va multumesc si spor la gatit!

    Astept un raspuns la adresa de email: carmen.munteanu@totem.com.ro

    RăspundeţiȘtergere
  4. Simplu si sanatos! Asta-i mancarea care m-a facut mare;) Te pup

    RăspundeţiȘtergere
  5. Sotul si fata sunt fani orez.Eu nu sunt prietena deloc cu el.Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Foarte bun pilaful, exact cum il face mama mea... doar ca pe al meu barbat nu am reusit sa-l conving sa manince o pulpita, alaturi de pilaf... Pupici si o saptamina minunata !

    RăspundeţiȘtergere
  7. Si noua ne place mult orezul:)Simplu si sanatos!Pupici:x

    RăspundeţiȘtergere
  8. Imi place pilaful cu pui!!!Super bun!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Arata delicios! N-am mai facut de mult pilaf, mi-ai dat o idee:) Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Mama ce bunatate! N-am mai mancat de mult... Delicios este cu pui de curte! Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  11. imi plac mancarurile simple! si la noi plilaful e destul de des intanit in meniul familiei!!pUpici!

    RăspundeţiȘtergere
  12. doamne ce foame mi s-a facut :))
    vreau si eu o portie dubla :)
    pupici

    RăspundeţiȘtergere
  13. am incercat reteta ... a iesit ceva , nu e la fel ca in imagine dar pt prima data si pt primul fel de mancare pe care l-am facut in viata mea zic eu ca e bun... aa am uitat sa va zic ca sunt baiat si ca sper sa ma ajute sa-mi surprind sotia ,incercand sa-i fac pt prima data mancare...:) multumesc pt ajutor

    RăspundeţiȘtergere
  14. Ma bucur ca ai incercat reteta,cu siguranta sotia ta o sa fie placut surprinsa de gestul tau!
    Multumesc si eu,week-end placut!

    RăspundeţiȘtergere
  15. buna seara...eu sunt irina,sotia cea placut surprinsa de sotul meu...andrei83 :) saru-mana pt masa..intra-devar delicioasa reteta cred ca il voi pune pe sotul meu sa se mai inspire din retetele tale pe viitor te pupam o seara buna:)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Irina!Ma bucur mult ca ti-a placut pilaful,cu siguranta era super delicios ,se simte ca era preparat cu multa dragoste <3!Astept cu drag sa va mai inspirati din retetele mele,va pup si eu si va urez week-end minunat!

      Ștergere
  16. chir acuma ma apuc sa il fac. am ofoame

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci sa ai spor si sper sa-ti placa !

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...