marți, 31 ianuarie 2012

CONOPIDA GRATINATA

 Simplu,rapid si sanatos!

Ingrediente:
  • 500 g conopida
  • 4-5 linguri ulei e.v. de masline
  • 100 g cascaval ras
  • 3 linguri parmezan ras
  • 100 g crema de branza (tip Philadelphia)
  • sare si piper
Spalam conopida,o desfacem in buchetele si o punem la fiert in apa cu sare pentru 10-12 minute din momentul in care apa a inceput sa fiarba.Apoi o scurgem  de apa ,transferam intr-o tava  unsa cu uleiul de masline,presaram sare ,punem din loc in loc crema de branza,distribuim cascavalul ras,parmezanul si piperam.
Punem la cuptorul preincalzit 20-25 de minute pana se rumeneste deasupra.Pofta buna!





10 comentarii:

  1. In trecut nu eram mare amatoare de conopida , dar am mancat la sora mea conpida gratinata si mi-a placut .E o mancarica pe care ar trebui sa o introdc si eu in meniul casei .

    RăspundeţiȘtergere
  2. Flory, de mult timp spun cavoi face aceasta reteta, ii pe lista de asteptare:) Arata tare buine si cu siguranta e un deliciu! Un premiu te asteapta la mine ! Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Imi place tare conopida gatita astfel!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  4. N-am mancat de ceva vreme conopida gratinata, dar murata mananc acu iarna o gramada ;) Am un butoi intreg;) Arata foarte bine!

    RăspundeţiȘtergere
  5. ce interesant arata conopida ta..))) Mi e imi place mult gatita oricum....

    RăspundeţiȘtergere
  6. Nu sunt fana "conopida", dar a ta arata grozav!

    RăspundeţiȘtergere
  7. N-am papat pana acum, desi am vazut reteta pe foarte multe bloguri... Arata foarte bine ce ai facut tu aici. Pup

    RăspundeţiȘtergere
  8. Mmmmm, si eu am avut-o zilele trecute! Arata tare bine!

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...