sâmbătă, 7 ianuarie 2012

APERITIVE CU SOMON AFUMAT

  Inainte de sarbatori am primit un file de somon afumat ,care cantarea putin peste un kg.Bineinteles ne-am rasfatat cu pastele noaste preferate,salate si aceste aperitive foarte usor de preparat,dar grozav de bune,care au facut parte din meniul de Revelion.
Ingrediente:
  • 120 g somon afumat
  • 200 g crema de branza
  • 70 g unt
  • cateva fire de chives
  • 4 felii de paine pentru toast(sau 8 din cele feliate)
  • 1/2 lingurita de mac
Amestecam untul moale cu crema de branza si chives-ul tocat.Intindem pe feliile de paine,pecare le suprapunem,ultimul strat fiind de crema .
Pastram la rece o ora si putem portiona aperitivele.Decoram cu somon afumat si mac .Extrem de simplu de facut dar foarte savuroase.Pofta buna!





18 comentarii:

  1. sunt atat de frumoase,parca ar fi niste prajiturele:)

    RăspundeţiȘtergere
  2. Delicios! Si usor de facut, imi place ideea.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Arata foarte bine si sigur sint gustoase... Hmmm, acum mi-ai facut pofta de somon afumat, oare sa trimit barbatul la cumparat ?! Pupici si week-end placut !

    RăspundeţiȘtergere
  4. Foarte bine arata!!!... Multumim de reteta!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Ce idee misto ! Combinatia e grozava si cum imi place maxim peste... hmmm nu mai zic nimic;) Te pup

    RăspundeţiȘtergere
  6. Minunate... si arata tare bine asa cuburi. Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Tartine cu somon am tot mancat si ei sarbatorile astea,dar nu asa elegante ca ale tale :((((( uffa,niciodata n-am idei....dar,de unde nu-i,nici Dumnezeu nu cere,nu-i asa????
    Te pup cu drag!!!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Ce apetisante-s, musc olea' de monitor:))

    RăspundeţiȘtergere
  9. Imi plac tare aperitivele si de somon ce sa mai zic....yummy!!!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Foarte frumos si finut! Felicitari:)Iar de prezentare ce sa mai zic....Pupici:x

    RăspundeţiȘtergere
  11. Cand am vazut pozele, am crezut ca-s prajituri :)) Prezentarea este de milioane! Dar nici produsul nu-i de lasat.. mai ales ca are peste afumat... mmm.. Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  12. Un aperitiv delicios si perfect! Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Fetelor va multumesc si va pup pe toate!

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...