luni, 14 noiembrie 2011

RULADA CU CREMA DE UNT SI LAPTE CONDENSAT


   Cred ca au trecut ani buni de cand n-am mai facut o rulada.De fapt am vazut aici  o crema super fina de unt cu lapte condensat si am vrut neaparat so-ncerc.I-am adaugat si putina crema de ciocolata  si  m-am gandit ca ar merge perfect ca umplutura pentru o rulada.
Desigur o puteti lasa si simpla,fara crema de ciocolata,asa se simte mult mai bine gustul laptelui condensat.

Ingrediente

Blatul:
  • 4 oua
  • 80 g faina tip 00
  • 80 g zahar
  • 50 ml ulei
  • un praf de sare
  • 1/2 lingurita de zahar vanilat
Crema:
  • 125 g unt
  • 200 g lapte condensat indulcit
  • 2 linguri crema de ciocolata(nutella)
Decor: 35 g ciocolata amaruie

  Blatul il pregatim astfel:separam ouale,albusurile le mixam bine cu un praf de sare si jumatate din cantitatea de zahar pana se intaresc si galbenusurile cu cealalta jumatate pana zaharul se dizolva.Incorporam apoi albusurile la galbenusuri amestecand usor,adaugamfaina cernuta si zaharul vanilat iar la final uleiul putin cate putin.
Intindem compozitia intr-o tava (26x38)in care am pus hartie de copt si coacem 15-20-25 de minute la foc mediu(depinde de cuptor).


Crema:untul rece il taiem cubulete si-l mixam 10 minute (nu mai putin) pana devine alb si cremos.Adaugam apoi laptele condensat putin cate putin mixand continuu.Cand terminam cu laptele incorporam si crema de ciocolata.


Umplem apoi blatul pe care l-am rulat intr-un prosop de bucatarie dupa ce s-a racit pentru a capata forma.Pastram la rece pentru o ora apoi decoram cu ciocolata topita.


Portionam dupa dorinta si servim.Un deliciu,pofta buna!





69 de comentarii:

  1. cat de frumos arata rulada ta !!!!! ... e perfect rotunda si are o nuanta superba !!

    RăspundeţiȘtergere
  2. arata foarte bine draga mea si crema pur si simplu m-a cucerit.sa ma mai plang ca iar m-ai facut sa salivez?!?
    pupici

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ce crema buna si ce fain a crescut rulada!
    Pup fata draga!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Mmm, cat de bine arata...trebuie sa fie un deliciu!
    seara frumoasa!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Flory m-ai ucis cu rulada asta , arata super bine, cred ca i un deliu pentru papilele mele! :) Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Wow... un desert pe cinste ! Super si prezentarea !
    bacioni

    RăspundeţiȘtergere
  7. Perfecta, o minune, prezentarea super. Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Daca are lapte condensat, sigur este buna.Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Eu sint un om(oama), bolnava si de cind am raceala asta am pofte... acum ce ma fac, vin la tine sa-mi dai o felie, sau ma trimiti in bucatarie... Hmmm, trebuie neaparat sa confectionez o rulada, ca n.-am facut de mult, iar a ta arata mincabila rau... mi-e poftaaaa... Te-am pupicit si fug !

    RăspundeţiȘtergere
  10. imi place reteta,are lapte condesnsat,asa ca am retinut-o!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Arata de 10 plus!Ca de obicei!Pupici Flory!

    RăspundeţiȘtergere
  12. wow............cat de bine poate sa arate.

    RăspundeţiȘtergere
  13. Chiar sambata trecuta am facut si eu rulada dar cu sarlota de ciocolata.Nu am postat-o ca nu mi-a placut cum a iesit blatul (reteta am luat-o dintr-o planta) insa chiar si asa tot a disparut intr-o zi rulada mea :)
    A ta arata execelent!

    RăspundeţiȘtergere
  14. :) Sorryyy, vroiam sa zic ca reteta e luata dintr-o plianta nu planta :))))

    RăspundeţiȘtergere
  15. Ce pufoasenie!!!Arata grozav de bine!Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Felicitari,minunata reteta ta de rulada,numai buna de copiat!!!Te pup si o seara placuta!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Arata super, e timpul sa fac si eu o rulada :)

    RăspundeţiȘtergere
  18. Ce bine arata.. Pufoasa si batoasa! Foarte interesanta crema.. am salvat reteta! Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  19. frumoasa rulada!! crema e super delicioasa!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Arata ff frumoasa rulada ta! Si crema cred ca este buna, merita incercata reteta! Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Arata bine...ador laptele condensat, de cate ori prepar ceva cu el nu mã pot abtine sa nu " fur" vreo 2 linguri:))

    RăspundeţiȘtergere
  22. Sarah si pe mine m-a cucerit crema,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Violette este intr-adevar tare buna,ms mult!

    RăspundeţiȘtergere
  24. Adela am vazut ca ai facut si tu o rulada destul de apetisanta,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  25. Sara & Miki multumesc tare mult,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  26. Dia intr-adevar este foarte buna,pup si eu!

    RăspundeţiȘtergere
  27. Dani ce-ai combinat de ai reusit sa racesti?
    Las' ca-ti trimit eu cateva felii de rulada si o cana cu ceai fierbinte si te faci bine,te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  28. @ Bucate apetisante:reteta asta de blat este tare buna,niciodata nu s-antamplat sa nu-mi iasa,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  29. Licuta multumesc frumos,pup si eu!

    RăspundeţiȘtergere
  30. Petro ma bucur ca-ti place,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  31. Cristina da,crema este foarte buna,te pup,o zi frumoasa si tie!

    RăspundeţiȘtergere
  32. Cand cineva vrea sa te flateze cu preparatele tale iti spune ceva de genul "Zici ca-i de cumparat!" Eu nu iti voi spune lucrul aceste. Iti voi spune doar ca-i minunata!

    RăspundeţiȘtergere
  33. arata mult prea bine si pufoasa. :)
    eu tot am probleme in a gasi o sursa de lapte condensat.

    RăspundeţiȘtergere
  34. Ce rulada frumoasa! Iar crema...mmm...tre sa fie o nebunie!

    RăspundeţiȘtergere
  35. Flori, multumesc pentru reteta, m-a scos din incurcatura. M-am apucat sa fac o rulada cu alune de padure, dupa Laura Calder si a fost un esec total, mult prea subtire, parca nici nu s-a copt bine si s-a rupt si nu s-a mai dezlipit de pe prosop. Atunci mi-am amintit ca am vazut la tine rulada, si am facut dupa reteta ta, si am inlocuit o parte din faina cu alune macinate. Voi posta in curand reteta :) Multumesc inca odata si duminica placuta!

    RăspundeţiȘtergere
  36. @Fancy Cake:cunosc complimentul,multumesc frumos,te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  37. @Fantezie in bucatarie:multumesc mult draga mea,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  38. Iulian multumesc,laptele condensat il poti prepara si acasa,o seara buna!

    RăspundeţiȘtergere
  39. Multumesc Miha,crema este tare,tare buna!Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  40. Mihaela ma bucur din suflet ca ti-am putut fi de folos si ca mi-ai acordat incredere incercand reteta mea.Abia astept sa vad rulada ta,te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  41. Am facut rulada asta si am cateva observatii..In primul rand, 25 de minute la cuptor e enorm, eu am lasat-o 10 minute si aproape am ars-o (la foc mic, nicidecum moderat:P). In al doilea rand crema este foarte lichida, din pacate nu aveam timp sa o mai las la rece.., am rulat-o cu chiu cu vai.asta e... altfel, altuatul nu s-a rupt si crema e buna la gust:)

    RăspundeţiȘtergere
  42. Draga Ada,in primul rand depinde de cuptorul fiecaruia.In al doilea rand sunt extrem de curioasa cum ai reusit sa obtii o crema lichida?Ai folosit lapte normal,cald sau.....?
    Dupa cum vezi ,daca citesti comentariile anterioare reteta a mai fost testata si cu rezultate multumitoare.
    Sarbatori fericite!

    RăspundeţiȘtergere
  43. La multi ani!!Doresc sa va intreb care e secretul unei asa reushite rulade?Ma refer ca nu e "tocita" la baza..e rotunda perfect..Am mai facut rulade dar ale mele se tocesc jos..poate imi spuneti o idee..pe maien tre sa fac o praitura si optez intre aceasta rulada perfecta sau praiturica cealalta cu lapte condensat!Va pup!

    RăspundeţiȘtergere
  44. Raluka nu stiu daca are vreun secret,blatul este pufos dar buretos si nu se turteste deloc.
    Daca o faci sa-mi spui cat ai lasat-o la copt.
    Te pup si te mai astept!

    RăspundeţiȘtergere
  45. Draga Flory,am incercata si eu din pacate si mie mi sa taiat crema..adica nu sa incorporat laptele condensat.Unde am gresit oare?Nu ma las o mai incerc odata daca imi dai un sfat.
    Pupici si La multi ani!

    RăspundeţiȘtergere
  46. Draga Lale,imi pare tare rau pentru crema.Incearca si incorporeaza laptele condensat adaugand cate o lingura ,nu mai mult!
    Iti multumesc ca ai incercat-o,spune-mi te rog cat ai tinut blatul in cuptor.Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  47. Eu am tinut blatul cam 20 de min,nu m-am uitat la ceas..am incercat cu scobitoarea cind a fost gata a iesit o pufosenie nemaipomenita..pacat de crema,sa nu crezi ca am aruncato nu..asa am unso pe blat am rulat si am mincat.Multumesc de raspuns am sa incerc sa pun cite o lingurita.
    Pupicei

    RăspundeţiȘtergere
  48. Lale iti multumesc si eu ca mi-ai raspuns.Vroiam sa stiu cat ai copt blatul pentru ca mi-a scris o d-na/d-soara ca a copt blatul 10 minute si era aproape ars :(.Vroiam sa stiu daca numai eu detin un cuptor asa "lenes".Pupici si te mai astept pe la mine!

    RăspundeţiȘtergere
  49. Draga Flory, acum am inteles unde am gresit cu laptele condensat!nu era indulcit si de aceea a fost asa fluida crema mea.Eu am am pus neindulcit am facut astazi rulada si a iesit o "divinitate".Multumesc inca o data.
    Pupicei

    RăspundeţiȘtergere
  50. Scumpa mea te felicit pentru perseverenta!Am sa completez si eu.N-am gasit lapte condensat neindulcit pe nicaieri,folosesc indulcit la toate retetele.Multumesc si eu,ma bucur mult ca ti-a iesit asa cum trebuie!Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  51. Aceasta este rulada perfecta! Blatul arata fara cusur, il voi incerca si eu cu prima ocazie cand mi se face pofta de-o rulada. Merita toate voturile! Succes la concursul de pe Bucataras!

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...