vineri, 21 octombrie 2011

PRAJITURA CU MERE



 Cea mai simpla si buna prajitura cu mere.Cu siguranta o cunoasteti pentru ca este o reteta veche,iar daca nu,va invit sa o incercati.

Ingrediente
Aluat :
  • 170 g unt
  • 4 linguri de iaurt
  • 550 g faina
  • 160 g zahar
  • 1 pliculet zahar vanilat Bourbon
  • 1 ou
  • o lingurita praf de copt
  • un praf de sare
Umplutura:
  • 1 kg mere
  • 50 g unt
  • 4-5 linguri de zahar
  • 1 lingurita de scortisoara
  • zahar pudra pentru decor

Amestecam iaurtul cu zaharul si zaharul vanilat,adaugam oul,untul topit ,praful de sare si la final incorporam faina si praful de copt.


Framantam un aluat pe care il impartim in jumatate si intindem doua foi.
Merele le dam pe razatoarea mare si le calim in unt impreuna cu zaharul pana lichidul s-a restrans.La final aromam cu scortisoara praf.
Intr-o tava acoperita cu hartie de copt(a mea 25x35) punem prima foaie si o intepam din loc in loc cu furculita.Intindem uniform  merele ,acoperim cu a doua foaie si o intepam si pe aceasta.
Coacem 35-40 de minute la foc mediu pana se rumeneste frumos deasupra.


Cand este gata o lasam sa se raceasca complet si portionam dupa dorinta.Decoram cu zahar pudra vanilat.Pofta buna!





Daca ai incercat reteta,fa-i o poza si trimite-o alaturi de numele tau la  retetefeldefel@yahoo.it   si-o voi atasa la finalul postarii!

Beta Brigytte a testat reteta si i-a iesit de minune!




30 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dulce si delicioasa, exact pe gustul meu :)

      Ștergere
  2. Vreau si eu o bucatica pentru cafeluta de dimineata, da ?! Hmmm, acum mi-ai facut pofta de prajitura cu mere... Pupici !!!

    RăspundeţiȘtergere
  3. O lasa la racit cine are rabdare,eu nu.Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Minunat arata! mi se face pofta de mere!! O sa pap o banana si o sa ma satur, ce sa fac acum? Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  5. Vreau si eu, vreau si eu! Delicios arata! Te pup, weekend placut

    RăspundeţiȘtergere
  6. Tare buna,am si eu una in plan cat de curand!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Daniela serveste cu placere,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Dia n-am vreut s-o masacrez fierbinte,se taie mult mai bine rece,te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Simona multumesc,te pup si eu,we placut!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Teo astept cu nerabdare reteta ta,te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Maine musai fac ceva cu mere ;) ... arata super bine prajiturica ta !!!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Adinuta astept sa vad ce bunatate faci,ms mult,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Ce bine arata ! Super aluatul cu iaurt ,imi place mult cum vine .Una dintre prajiturile preferate in casa.
    weekend placut..baci!

    RăspundeţiȘtergere
  14. De-ar avea cine sa imi faca si mie... macar o bucatica mica :)

    RăspundeţiȘtergere
  15. draga mea arata super.as vrea si eu dar n-am.pupici

    RăspundeţiȘtergere
  16. Arata ff delicioasa! Weekend placut!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Trebuie sa fac si eu o prajiturica de asta ca am asa multe mere! Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  18. Nico multumesc,aluatul e tare bun,se fragezeste repede.We placut si tie,baci!

    RăspundeţiȘtergere
  19. Mihaela serveste de la mine daca n-are cine sa-ti faca :),pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Sarah multumesc!Ce n-ai n-am inteles!!! :))pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Multumesc Cristina,we placut si tie!pup

    RăspundeţiȘtergere
  22. Maya astept si o varianta de-a ta,te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Prajiturile de casa din totdeauna m-au atras....sint simple dar foaaaarte gustoase,imi place mult cum arata...te pup si un weekend placut!!!

    RăspundeţiȘtergere
  24. Răspunsuri
    1. Am executat-o si de departe este cea mai parfumata si pufoasa prajitura cu mere din lume.Mai buna ca a bunicii.Felicitari si VA MULTUMESC PT EA

      Ștergere
    2. Multumesc si eu ca ai incercat-o si ma bucur din suflet ca ti-a placut! :*

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...