sâmbătă, 10 septembrie 2011

PIZZA CU BRANZA


  La origini denumirea corecta e pizza quattro formaggi,asadar  ar fi trebuit sa-i spun pizza cu patru feluri de branza.Nu stiu cat de mult conteaza denumirea,important e ca ne place foarte mult,avand in vedere  simplitatea ingredientelor.Daca sunteti iubitori de branzeturi merita sa o-ncercati.

Ingrediente
Aluat:
  • 500 g faina
  • 25 g drojdie proaspata
  • 3-4 linguri ulei de masline
  • 1/2 lingurita de sare
  • 1 lingurita de zahar
  • 300 ml apa calda
Topping:
  • 8 linguri suc de rosii
  • 120 g mozzarella
  • 100  g cascaval
  • 100 g feta de capra
  • 4 linguri fulgi de parmezan
  • 6 linguri ulei de masline
Aluatul il pregatim dupa metoda de aici  ,iar cand s-a dospit il impartim in doua bile egale.Intindem cu mana fiecare blat si le transferam in tavi cu diametrul de 33 cm.


Ingredientele de mai sus le impartim pe jumatate,asadar punem pe fiecare blat cate 4 linguri de suc de rosii si-l intindem pe toata suprafata.


Apoi distribuim branzeturile taiate cubulete,felii,sfaramate si deasupra cate 3 linguri de ulei de masline e.v.


Incalzim inainte cuptorul si coacem pizza 25-30 de minute la foc moderat.


Feliem si servim imediat.Pofta buna!





26 de comentarii:

  1. E in program maine seara ca dra mea nu mai suporta fara pizza!Arata grozav,indiferent cum o cheama!Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Niami, am tot mancat pizza in ultima vreme, pizza de oras, dar a ta tot imi face intr-una cu ochiul.

    RăspundeţiȘtergere
  3. cu eu sunt fan declarat branza sigur pizza asta e pe gustul meu.arata yummy.pupicei

    RăspundeţiȘtergere
  4. Delicioasa si brinzoasa... yamiii, ce-as minca o bucatica mica... Pupici si week-end placut !

    RăspundeţiȘtergere
  5. Ce buna e!!!La ce bine arata, cred ca s-a terminat de mult!!?? Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  6. draga mea , iarasi suntem pe aceeasi lungime de unda ? :):) ... si eu am facut calzone azi ;) ... dar imi face cu ochiul si pizza ta !!!!!!
    O duminica frumoasa !!!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Imi place pizza cu branza foarte mult!!!Si a ta arata foarte bine,e simpla si gustoasa.
    Te pup si o dumineca placuta!!!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Yummy, ce pizza desavarsita! Arata superb!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Teo tot la cerere am facut si eu,ii place in mod deosebit d-rei mele pizza asta,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Bucate apetisante e simpla dar tare buna,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Sara ,te pup,ma bucur ca-ti place!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Intr-adevar delicioasa Daniela,ms mult,te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Licuta da,e dejaamintire,pizza o mancam intodeauna calda si foarte rar mai ramane ceva!Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Adinuta din cand in cand trebuie cate un sincron,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Petro chiar simpla si gustoasa este,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Vreau si eu! Poate pun de-o pizza. Dar e asa cald!
    Pupicei si o duminica frumoasa :*

    RăspundeţiȘtergere
  17. Multumesc Cristina ,am sa trec sa-l salt :)!pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  18. Maya asteapta o zi ploioasa,stiu ca vor veni :D!PUPICI!

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...