duminică, 7 august 2011

PULPA DE PORC CU CIUPERCI SI ROSII LA CUPTOR

  Una din retetele care fac parte din dezmatul de week-end pentru ca am avut chef de stat muuult in bucatarie si am gatit ca o nebuna.Am facut paine de casa,cartofi cu cascaval si mozzarella,un desert delicios si aceasta friptura la cuptor ,o bunatate.De fapt cam toate isi asteptau randul la cuptor iar timpul a fost tocmai potrivit,a plouat torential !
Ideea acestei fripturi mi-a venit cand am vazut intr-un supermarket aceasta bucata de pulpa cu tot cu sorici,unde,initial ma dusesem sa-mi cumpar un grill.
Ingrediente:
  • 1,5 kg pulpa de porc
  • 500 g ciuperci champignon
  • 200 g rosii cherry
  • 200 ml vin alb
  • 6-7 catei de usturoi
  • ulei de masline e. v. 
  • sare,piper,boia de ardei dulce,cimbru
  • patrunjel pentru decor
Pregatim o tava pentru cuptor,punem un pic de  ulei de masline si bucata de pulpa.
O saram,piperam,punem boia si cimbru,usturoiul trecut prin presa si vinul alb.
Acoperim cu folie de aluminiu si bagam la cuptorul incalzit inainte cam o ora,intorcand bucata dupa 30 de minute.
Dupa ce a trecut timpul scoatem tava din cuptor si adaugam ciupercile curatate si taiate pe jumatate cele mari si rosiile cherry.Am mai pus peste ele decat un praf de sare ,un pic de ulei de masline si vreo doua pahare de apa si am bagat din nou la cuptor fara folie.
Dupa  inca o ora fripturica mea arata asa.
Am decorat cu patrunjel tocat si am servit cu paine calda si salata mixta.Super delicioasa,pofta buna!






31 de comentarii:

  1. Grozav porcul si ciupercile impreuna!Sper sa rezist sa nu fac iar porc!Te pup,Flory!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Combinatie numa' buna pentru mine! :)))
    Fain de tot.

    RăspundeţiȘtergere
  3. arata super apetisant porcusorul tau , mai ca as servi acum , la ora tarzie o bucatica cu tot cu soric , ce bun trebuie sa fie !!! .... iar daca ai bucatarit atata , e clar , ti-ai revenit !!!! ;)

    RăspundeţiȘtergere
  4. Vai Flory, am o pofta nebuna cand vad fripturica, si tocmai am venit de la un alt porky, de ieri tot cu porc o tin, ieri la nunta azi la botez dar tot nu arata, ca fripturica ta :) Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Cum arata tava aia plina cu porcusorul nazdravan ! ce bunatate ai tu aici !!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Foarte frumoasa fripturica, yummy!!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Arata asa de bine....ca faci pofta cu pozele astea!Si asa de harnica ai fost,eu acum gatesc foarte putin si mai lejer,caci vreau sa pierd vreo 2 grame....caci am devenit o balena!!!Asa ca fug de bucatarie.
    Tie felicitari pentru munca depusa!!!
    Pupici!!!

    RăspundeţiȘtergere
  8. da si eu zic faci mare pofta cu pozele astea,reteta e buna dar porcul e fffff bun
    sa-ti fie de bine,

    RăspundeţiȘtergere
  9. Ai ai ai...ce bine arata! Nu sunt mare fan carne de porc, dar a ta arata tare imbietorrr

    RăspundeţiȘtergere
  10. Mama...cum arata,ma servesc cu o portie virtuala nu de alta da imi lasa gura apa !
    O saptamana placuta !

    RăspundeţiȘtergere
  11. Teo imi plac la fel de mult amandoua,te pup si eu!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Ma bucur ca-ti place Gaby,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Adinuta e super delicioasa fripturica asta.Da,mi-am revenit,multumesc si probabil am simtit nevoia sa recuperez,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  14. E,atunci iti mai dau si eu o portie daca ti-a placut si tot o tii pe porc!Multumesc mult,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Anto ma bucur ca-ti face cu ochiul!pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Ms Petronela,ma bucur ca-ti place!Bafta la dietta atunci!pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Cristina ma bucur ca ti-e pe plac,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  18. Mimmi serveste cu incredere,pupici si-o saptamana frumoasa si tie!

    RăspundeţiȘtergere
  19. Arata foarte bine si banuiesc ca este si foarte gustos! Am trecut reteta la favorite!
    Ai un blog foarte interesant, acum sunt in navigari :) Nu promit ca nu voi fura cateva retete!

    RăspundeţiȘtergere
  20. La un asa rasfat asi veni si eu.....hihihi.
    Minunat arata.
    Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Simona ma bucur ca te tenteaza fripturica.Ma bucur tare ca-ti place blogul meu ,sper sa mai gasesti si alte retete pe gustul tau!pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  22. Maria te astept sa ne rasfatam impreuna :),pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Pai te-ai dus dupa grill si ai venit cu porcusorul :) ah cum arata soricul pe carne! :)

    RăspundeţiȘtergere
  24. Imi ploua in gura vazand acestev poze minunate.

    RăspundeţiȘtergere
  25. Arata super bine , abia astept sa fac si eu .

    RăspundeţiȘtergere
  26. Chiar acum gatesc aceasta minunata reteta, dar ai uitat sa precizezi la cate grade se baga preparatele la cuptor... Am oscilat cu temperatura intr 150-200 grade. E bine ? :)

    Multumim pentru reteta!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Christian nu am uitat sa precizez dar la vremea cand am facut reteta aveam un cuptor clasic (sa nu zic antic, :D )!
      170-180° C ef oarte bine.Multumesc si eu !

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...