marți, 2 august 2011

FURSECURI CU COCOS

  Ingrediente:
  • 300 g faina
  • 200 g unt
  • 100 g  de cocos deshidratat
  • 120 g zahar
  • 2 galbenusuri
  • un praf de sare
Decor:
  • 100 g ciocolata alba
  • 3-4 linguri de lapte
  • 35 g  de cocos deshidratat
  Amestecam untul moale cu zaharul.
Incorporam apoi galbenusurile si amestecam pentru omogenizare.
Apoi nuca de cocos rasa.
In faina punem un praf de sare si o cernem pe blatul de lucru.Rasturnam peste ea compozitia facuta anterior si framantam bine cu mainile pana obtinem un aluat omogen.
Il punem intr-o punga sau il infasuram in folie alimentara si-l tinem la frigider o ora.
Dupa aceea il intindem cu sucitorul si decupam cu o forma de fursecuri,biscuiti sau cu un pahar.
Le punem cu grija (eu am folosit o spatula pentru a le transfera) intr-o tava in cara am asezat hartie de copt.
Coacem 20-25 de minute la foc potrivit,sunt gata cand s-au rumenit pe margini.
Ciocolata alba o rupem bucatele si-o topim la baie de abur sau la microunde impreuna cu laptele.
Cand fursecurile sunt reci le ungem cu ciocolata si presaram imediat nuca de cocos.
A doua zi ,cele care au mai ramas  s-au fragezit si mai mult.Delicioase!Pofta buna!






37 de comentarii:

  1. minuati biscuitii tai.Am luat si eu unul pentru micul dejun :P

    o zi feumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  2. Parca nu era suficient,le-ai mai pus si ciocolata!Pupici,Flory si sa ai spor la treaba!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Sunt frumosi si as vrea si eu unul, te rog, langa cafeaua de dimineata!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Ma duc sa torn cafea un cescuta si sa servesc cu floricele cioco-coco... Felicitari pentru frumoasele fursecuri... O saptamina minunata sa ai !!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. cu astea m-ai uns pe sufletel , ador cocosul !!!!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Merg de minune cu cafeau pe care o beau.........mmm................un deliciu.
    Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  7. stiu ca e bun,am facut si eu,o zi buna

    RăspundeţiȘtergere
  8. Ce bine arata! Cred ca au o aroma minunata de cocos :) Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Minunati! Imi plac tare mult acest gen de fursecuri, cocos- ciocolata alba cea mai buna combinatie, zic eu! Te pup cu drag, o zi minunata iti doresc!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Andreea ms,ma bucur ca te-ai servit :)!Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Teo pentru mine nu era sufiecient,de-aia le-am pus si cioco,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Cu drag te servesc Gabita,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Cristina,Daniela,merg perfect langa cafea!pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Adinuta ma bucur si mie-mi place mult cocosul!pup!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Carmen multumesc mult,da au aroma si un gust pregnant de cocos!Te pup si eu!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Ma bucur ca-ti plac Adela,te pup si eu,o zi frumoasa!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Cocos si ciocolata alba!Ai nimerit papila mea din plin.Ai ranit-o!Ai facut-o sa saliveze!
    Superbe furescurile!
    xoxoxo

    RăspundeţiȘtergere
  18. Maya REVENGE ,ca ce-am mai poftit si eu la salata taaaa!xoxoxo

    RăspundeţiȘtergere
  19. Minunate fursecuri!!! Simt aroma de cocos pana aici!...Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Cat pot fi de eleganti!! si de buuuni !! vreau si euuu !! pupici

    RăspundeţiȘtergere
  21. Imi place mult glazura de ciocolata alba si cocos! Arata deliciosi :)

    RăspundeţiȘtergere
  22. Minunati!...sunt innebunita dupa ciocolata si cocos, am salvat reteta si iti multumesc! Pupici si o zi placuta!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Cu ciocolata alba...m-ai lovit (stii ca nu sant un fan ciocolata).Imi imaginam ca trebuie sa fie fragede si aromate.Reteta salvata dar astept sa se mai racoreasca ca la noi e o "affa" de nu-ti imaginezi!
    Pupici si o zi minunata!!!

    RăspundeţiȘtergere
  24. Ziceai ca ti-am facut pofta cu cornurile cu cioco..si tu in schimb...ce faci aici ??? :)) Ai vrut sa iti iei revansa, nu? :P Daca e cu cioco, orice sa fie. Iti dai seama ca mi-a placut pana si pizza dolce, cu cioco si banane...deci :D Sunt fan cioco, ce mai...

    RăspundeţiȘtergere
  25. Neaparat trebuie sa le incerc !
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  26. As servi cateva langa o cana de ceai...

    RăspundeţiȘtergere
  27. M-ai cucerit pe loc cu reteta asta! Maine incerc si eu! Doar ca eu am cuptor electric :(

    ai putea sa imi spui care este temperatura de coacere ?;) multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place,sa-mi spui parerea de dupa :D
      Se coc la 170-180 °C.

      Ștergere
  28. Sa va zic cum a stat treaba la noi, fetele mele au vazut pozele de la reteta asa ca am foat trimisa la bucatarie, eu am facut aluataul, l-am intins iar ele s-au ocupat de restul, bine in afara de coacere. Sa fiu mai scurta pot sa va spun ca s-au impartit pe bucati la toti cei 4 membri in mod egal. Saptamana asta mai facem o tura.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos,Magda! Si eu gatesc cu fata mea si atmosfera din bucatarie e cu totul alta.Ma bucur ca v-au placut fursecurile si iti multumesc ca te-ai oprit sa-mi spui asta.Multumesc. :)

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...