duminică, 3 iulie 2011

RULOURI DE DOVLECEL CU PROSCIUTTO CRUDO


  Pentru astazi ceva usor,rapid si simplu,simplu de facut.Aceste rulouri pot fi servite ca aperitiv sau de ce nu, un pranz sau o cina usoara in zilele calduroase de vara.Sper sa le incercati pentru ca sunt absolut delicioase.Reteta  am luat-o de aici,cu mici modificari.

Ingrediente:
  • 3 dovlecei potriviti
  • 100 g de prosciutto crudo(cotto,sunculita)
  • 200 g de crema de branza(tip philadephia)
  • sare,piper
  • patrunjel(sau chives)
Dovleceii spalati ii taiem felii subtiri pe care le saram si le lasam 15 minute .


Grilam apoi feliutele pe un gratar incins.


Le lasam sa se raceasca si preparam si compozitia cu care umplem rulourile.Punem intr-un bol crema de branza,prosciutto tocat marunt ,sare si piper.


Amestecam pentru omogenizare si intindem pe feliile de dovlecei cu un cutit.


Rulam si asezam pe un platou.
Presaram patrunjel tocat (ideal ar fi daca aveti chives) si servim.Pofta buna!







27 de comentarii:

  1. yummy!forate bine arata.o mancare delicoasa si foarte bine prezentata.pupicei

    RăspundeţiȘtergere
  2. ultumesc Sarah,intr-adevar simpla si delicioasa!pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Arata tare bine, frumoasa prezentare Flory!, de nota 10 ! Te pup si o Duminica minunata!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Multumesc Adela,te pup si eu,duminica frumoasa!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Sarut mana pentru masa :P
    Ce bunatate ai facut tu, are de toate :D.

    RăspundeţiȘtergere
  6. super deliciosi , imi plac de numa !!! ... sa nu mai zic de prezentare , imi place si ea :) , bravoo!!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Un deliciu, eu ador genul asta. O duminica frumoasa!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Grozava reteta si prezentarea pe masura!!!...Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Sa-ti fie de bine Gabita,ma bucur ca ti-a placut,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Ms mult Caty,ne-a placut si noua,am s-o repet si cu alte umpluturi,te pupic!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Sara & Miki am vazut si reteta voastra,minunata,o duminica frumoasa si voua!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Licuta multumesc si ma bucur ca ti-e pe plac,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Eu ador prosciuto. Cred ca as manca cu pofta sa ceva...yam-yam.

    RăspundeţiȘtergere
  14. Tare apetisanti sunt dovleceii si ma gandesc cu jind la crema aia minunata cu prosciutto...ma duc sa beau un pahar cu apa, sa-mi treaca...;-)))

    RăspundeţiȘtergere
  15. Au fost delicioase aceste rulouri,la urmatoarea tura te invit la mine :)!pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  16. M-ai dat gata cu dovleceii ăştia, pe cuvânt. Eu aş mânca toată vara numai dovlecei şi vinete :D

    RăspundeţiȘtergere
  17. Arcadia nu pot decat sa ma bucur,si mie-mi plac ambele!pupici si multumesc de vizita!

    RăspundeţiȘtergere
  18. Flory,am scris si la mine dar nu cred ca ai fost pe faza, spune-mi te rog mai multe despre provocarea lunii iulie. :)

    RăspundeţiȘtergere
  19. @Bucate apetisante:daca citesti postarea precedenta afli tot ceea ce vrei sa stii,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Îmi place mult,si maia rata si duper apetisant.Frumoasa prezentarea.
    Pupici draga mea :*

    RăspundeţiȘtergere
  21. Mersic draga mea,te pupic si eu!

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...