luni, 18 iulie 2011

CLATITE

  Daca tot am facut gem de fructe de padure era de neconceput sa nu-l incerc pe o clatita delicioasa.Asa ca,in timp ce fierbea gemul,am preparat compozitia de clatite si-am lasat-o sa se odihneasca putin pana am transferat bunatatea in borcane.
Ingrediente:
  • 2 oua
  • 1 praf de sare
  • 1 pliculet de zahar vanilat
  • 250 ml lapte
  • 250 ml apa minerala
  • 220 g faina
  • 30 ml ulei
Rapid si simplu de preparat:ouale le-am batut cu un praf de sare si zaharul vanilat apoi am adaugat laptele ,apa minerala,uleiul si faina cernuta,amestecand continuu.Am obtinut o compozitie densa,nu foarte groasa.
Am pus cate un polonic micut intr-o tigaie antiderenta,incinsa si am copt cate un minut,doua  pe fiecare parte.

Dupa ce le-am copt pe toate am pus pe fiecare gemuri dupa placul fiecaruia.O parte le-am uns cu gem de cirese home made,de anul trecut pentru M al meu.
D-soara prefera cu gem de piersici asa ca i-am facut pe plac.
Si ultimile dar nu cele din urma  ale mele cu gem de fructe de padure.
Am mancat cu o pofta nebuna,poate din cauza gemului delicios sau pentru ca nu mai facusem de multisor clatite.Delicioase!Pofta buna!


40 de comentarii:

  1. ioiii ce faine is.si ce delicioase par,yummy!ma mut la tine.pupicei

    RăspundeţiȘtergere
  2. Super faine clatite! mie cine imi face cateva? :)) Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Aoleu!!! Ce m-as delecta cu aceste clatite, cu toalet feluri de dulceturi! Puup!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Ai ai ai...ce pofta mi s-a facut de niste clatite...

    RăspundeţiȘtergere
  5. Ce frumoase sint... iau din fiecare cite una, ca mi s-a facut pofta... Pupici !!!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Si mie mi-e putin cam lene acum, ma servesc de la tine ca arata foarte bine :)

    RăspundeţiȘtergere
  7. Sarah multumesc,te astept cu drag!pupici.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Teo atunci am facut doar gemul de fructe de padure,cel de cirese era de anul trecut iar cel de piersici cumparat!pupici.

    RăspundeţiȘtergere
  9. Alina multumesc,serveste de la mine pana gasesti un voluntar :)!Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Miha simie mi-ai facut pofta cu ale tale,pup!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Serveste cu incredere Daniela,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Mihaela serveste de care doresti,pup!

    RăspundeţiȘtergere
  13. ce rapida esti !!! ... eu unde am fost cand ai facut clatitele astea , nu stiu cat mai rezist sa nu fac si eu !!!!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Mi-ai facut pofta de clatite!!!! Cristina (www.divainbucatarie.ro)

    RăspundeţiȘtergere
  15. frumoase clatite si par foarte bune.
    apa minerala cand se pune?

    RăspundeţiȘtergere
  16. Ms anonim,apa minerala se pune dupa lapte,am omis sa scriu,multumesc pentru observatie si pentru vizita!O zi buna!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Ce pofta am de niste clatite, dar mi-e cam lene sa le fac... :)

    RăspundeţiȘtergere
  18. hey...mi-au iesit la fix clatitele,iti multumesc..fara tine nu reuseam..sunt praf in bucatarie:)))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey,ma bucur tare mult ca ti-au iesit!Toata treaba ai facut-o tu ,nu eu,asa ca te mai astept sa experimentezi si alte bunatati!Multumesc si eu!

      Ștergere
  19. super reteta! Foarte bune au iesit clatitele!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru ca ai incercat-o si ma bucur ca ti-a placut!:)

      Ștergere
  20. sunt super bune...mi-au iesit din prima si de obicei prima clatita nu-mi iesea niciodata!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot fi decat bucuroasa ca ti-a fost de folos reteta mea!
      Te mai astept pe la mine! :)

      Ștergere
  21. din ce revista ai luoat pozele?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce reviste rasfoiesti tu dar sunt pozele mele,nu le-am "luoat" de nicaieri!

      Ștergere
  22. Seen ..done..super! ft bune ! multu' pt reteta pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Pentru mai multe portii ar trebui sa sporim cantitatea de faina si ouale,nu ?

    RăspundeţiȘtergere
  24. foarte bune si gustoase multumim pentru reteta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu pentru ca ati incecat-o! :)

      Ștergere
  25. am facut si eu dupa aceasta reteta
    au iesit foarte bune

    RăspundeţiȘtergere
  26. Am respectat reteta propusa de tine si mi-au iesit niste clatite... super fine! Multumesc! Daca si dulceturile facute de tine sunt asa grozave... vreau retetele!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bety,draga,ma bucur tare mult ca ai fost multumita de rezultat.
      Daca rasfoiesti la sectiunea conserve,vei gasi acolo toate dulceturile postate de mine pana acum,Multumesc si eu si te mai astept pe aici! :)

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...