luni, 6 iunie 2011

TARTA CU LEGUME

Ingrediente:
  • 1 aluat foietaj rotund
  • 2 dovlecei
  • 150 g fasole verde
  • 1 bucata de praz(partea alba)
  • 3-4 linguri ulei de masline
  • 2 oua
  • 50 ml lapte
  • 150 g cascaval
  • sare,piper
  • patrunjel
Pentru inceput punem la fiert fasolea verde in apa cu putina sare timp de 10 minute.Prazul il taiem fin si-l calim in uleiul de masline 1 minut,apoi adaugam dovleceii taiati feliute ,un praf de sare ,acoperim si lasam sa se inmoaie 10-12 minute.Cand  sunt gata adaugam fasolea fiarta si scursa de apa,apoi amestecam usor.
Intr-o forma de tarta sau de tort cu diametrul de 24 cm punem aluatul fara a indeparta hartia de copt si-l intepam din loc in loc cu furculita.Punem apoi amestecul de legume si intindem uniform pe toata suprafata,ouale batute cu laptele ,sare si piper,cascavalul ras si patrunjelul tocat.Coacem 25-30 de minute la foc moderat in cuptorul incalzit inainte,pana ce se rumeneste frumos.

O lasam apoi sa se racoreasca un pic si servim.Pofta buna!

19 comentarii:

  1. Hmm ce bine arata! cred ca este tare buna?!

    RăspundeţiȘtergere
  2. ce bunatate,arata asa bine,o saptamana placuta

    RăspundeţiȘtergere
  3. Foarte bine arata, sigur e gustoasa... Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundeţiȘtergere
  4. Adela multumesc,a fost minunata!!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Ina ms,o saptamana frumoasa si tie!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Te pup Daniela,multumesc la fel!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Colorata e molto buona!!


    ciao e buon inizio settimana.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Ador tartele .. iar a ta arata demential ! o zi buna !

    RăspundeţiȘtergere
  9. Multumesc,si noua nea placut mult!!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Foarte buna Flory, vreau sa o incerc si eu curand! Te pup :*

    RăspundeţiȘtergere
  11. Alinuta o mai fac din nou in week-end si eu!Sper sa-ti placa,pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Hmmm mi-am mai clatit ochii odata !!! Cred ca arata prea bine ;))) io-te i-am gasit un defect ;))) Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  13. Ma bucur mult ca-ti place,te pup Antonina!!!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Imi plac tartele, sunt fan! Umplutura e tare buna, mi-o notez, dar aluatul il fac mereu, deoarece nu prea-mi place cel cumparat. O zi faina!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Mie imi place mai mult aluatul foietaj decat brisè,asa ca depinde de gusturi,pupicei!!!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Imi place asa cu praz si fasole verde :) Frumoasa prezentare!

    RăspundeţiȘtergere
  17. si mie mi-ai facut pofta cu aceasta tarta ...arata fff bine !!!

    RăspundeţiȘtergere
  18. Excelenta tarta aceasta! O fac si eu zilele astea! :)

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...