joi, 9 iunie 2011

SIROP DE PORTOCALE

     Si pentru ca deja vara a venit mai devreme si au inceput si caldurile m-am gandit sa fac niste sirop de portocale pe care le dadeam de colo colo ca nu se atingea nimeni de ele.Asa ca prima data le-am razuit coaja pentru ca era bio si era pacat sa o arunc iar portocalele ,sapte la numar, le-am stors pentru sirop.
Ingrediente:
  • 500 ml suc proaspat de portocale
  • 350 ml apa
  • 450 g zahar
  • coaja rasa de portocala(optional)
Asadar am stors portocalele din care am obtinut 500 ml  suc proaspat.
Separat,intr-o craticioara am amestecat apa cu zaharul si am pus pe foc amestecand pentru ca zaharul sa se topeasca.Cand s-a topit complet am adaugat si sucul de portocale si am fiert aproximativ 20 de minute pana ce compozitia s-a ingrosat un pic.Daca va place puteti pune si o lingura de coaja de portocala rasa pentru aroma.Noi insa preferam fara asa ca l-am lasat simplu.Lasam la racit ,transferam siropul intr-o sticla si tinem la rece.Am obtinut 800 ml de sirop delicios.
Servim cu apa minerala sau plata si cuburi de gheata.Pofta buna!


12 comentarii:

  1. Refreshing day e la tine.. ! butilca aia mare e a mea da?? pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. Intr-adevar este,dupa un sirop rece a venit o ploaie torentiala,asadar super refreshing day!Cat despre butilca as putea sa ti-o dau plina cu alceva,ca sucul s-a cam transformat in sirop.Te pup si eu!!!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Vreau si eu un pahar macar :))) refreshing si bun! Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Adela pupici!
    Alina cu mare drag !pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  5. M-am hotariît sa-mi fac siropuri felurite,si sa le depozitez în beci.Oare cît tin? Se strica repede?Ma gîndesc ca cel putin cîteva luni se pastreaza,sau?

    RăspundeţiȘtergere
  6. Daca pui siropul fierbinte in sticle sterilizate si apoi le lasi acoperite pana a doua zi ,tin destul de mult,mai ales in beci se pastreaza foarte bine!pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Fetelor, poate impartim butilca, nu inainte de a adauga si niste sampanie :))

    RăspundeţiȘtergere
  8. Buna idee Mihaela,imi place :))!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Desi acum la mine e cam frig, nu refuz un pahar. Ma tenteaza. Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Te servesc cu mare drag,pupici!

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...