joi, 23 iunie 2011

MAZARE CU CARNE DE PORC

Mancarica asta am facut-o acum cateva zile,doar ca n-am avut timp s-o postez.Aveam o pofta nebuna de mazare,fie ea chiar si fara carne,dar nu puteam s-o fac asa din cauza carnivorului din familie.Asa ca am imprietenit-o repede cu ceva carne slaba de porc si a iesit un deliciu.
Ingrediente:
  • 500 gr carne slaba de porc
  • 1,2 kg mazare proaspata sau congelata
  • 1 ceapa
  • 250 ml pasta de rosii
  • 1 frunza de dafin
  • sare
  • piper
  • 1 lingurita de boia dulce
  • 1lingura de amidon sau faina
  • 4-5 linguri de ulei de masline
  • o legatura de marar
Carnea taiata cubulete potrivite o rumenim 5-6 minute in uleiul de masline.Adaugam si ceapa tocata si mai calim putin .
Adaugam condimentele,sare si foaia de dafin.
Apoi pasta de rosii si mai lasam un minutel doua.
Si la final mazarea,acoperim cu apa si fierbem pana ce carnea este facuta.
Amidonul il dizolvam in putina apa si-l turnam in mazare pentru a se ingrosa lichidul.Mai dam cateva clocote si stingem focul.Adaugam si mararul tocat si servim .Pofta buna!


18 comentarii:

  1. Exact pe gustul meu !!! asa o pregatesc si eu.. Am mai vazut pregatita cu smantana si ma bate gandul sa incerc si asa.. In schimb asta e reteta de baza care-mi place tare !! arata minunat !! pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca-ti place,oricum prin zona noastra asta e reteta de baza,ca doar de la Bucuresti pana la Oltenita nu-s decat vreo 60 de km.Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Trebuie sa incerc si varianta asta, tare bine arata, vorba aia ,, cate casi atatea feluri,, ;) te puup!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Sigur Adela,noua asa ne place si asa am mostenit reteta de la bunica,de la mama.te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Sant din Iasi dar tot asa o fac si eu si-i asa de buna...am fanut-o zilele trecute cu spinari de pui(ramase de la aripioare...)dar inca n-am postat-o.Varianta cu smantana n-am incercat-o dar,cine stie...asa stiu sigur ca-mi place si place si sotiorului meu!!!
    PUPICI SI O ZI MINUNATA!!!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Ce bun e pentru pranz!
    Zi faina, Flory!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Petronela pupici si o zi minunata si tie!
    Gabitza o zi frumoasa si tie,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  8. buuuun,vreau o lingura numai,cred ca e super buna mancarica

    RăspundeţiȘtergere
  9. Ina o portie pentru tine,pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  10. ador mazarea.carne de porc noi nu mancam dar merge la fel de bine cu vita.arata super!pupici

    RăspundeţiȘtergere
  11. Sarah e buna cu orice fel de carne,chiar si fara,multumesc,pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  12. super buna !!!! si eu am servit-o alaturi de carnita de pui , doar ca am postat numai mancarica de mazarica :):)

    RăspundeţiȘtergere
  13. Mmmm bun!Poate gasesc mîine mazare proaspata la piata.
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Chiar ieri ni s-a terminat si noua mancarica asta.E foarte buna,dar parca mai mult imi place varianta cu lapte :P
    O zi buna !

    RăspundeţiȘtergere
  15. Super bun a iesit!

    Multumesc pentru reteta!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag,ma bucur mult ca a fost pe gustul tau! :)

      Ștergere
  16. genial;)mi-a iesit foarte gustoasa(P.S am 18 ani si sunt baietel):))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru ca ai incercat-o si ma bucur mult ca a fost pe gustul tau!
      Felicitari,cu atat mai mult ca esti baiat si ai 18 ani!
      Te mai astept sa te inspiri ! :)

      Ștergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...