joi, 17 februarie 2011

GOGOSI PUFOASE

                                                    Ingrediente:
  • 500 gr de faina(plus 1-2 linguri daca mai e nevoie)
  • 150 ml de lapte cald
  • 25 gr drojdie proaspata
  • 100 gr zahar
  • 2 oua
  • 40 ml ulei
  • o esenta de rom
  • 1 lingura coaja de lamaie si portocala
  • un praf de sare
Drojdia o lichefiem cu 1 lingurita de zahar si un pic de lapte cald si o punem in faina.Ouale le batem cu zaharul,adaugam coaja de lamaie si portocala,romul,praful de sare si laptele cald.Turnam putin cate putin in faina si framantam adaugand uleiul ca la cozonac.Lasam la dospit 40-50 de minut la loc cald,ferit de curenti de aer.
Cand a crescut,intindem o foaie din care decupam rotunduri de 6-7 cm diametru.Le lasam sa creasca din nou 10-15 minute si le prajim in baie de ulei.
Scoatem pe servetele absorbante.

Le asezam pe un platou si presaram zahar pudra.
Sunt delicioase,cu aroma puternica de coaja de citrice.Se pot si umple deoarece o parte din mijloc este goala,dar sunt foarte bune si asa.Pofta buna!



24 de comentarii:

  1. Chiar ca au iesit tare pufoase,,,mmmm.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Arată tare bine!
    ps: Ţi-am lăsat un premiu pe pagina mea. Pupăcesc!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Pufoase si apetisante!!... Eu nu am facut niciodata gogosi!!... Ar trebui sa incer... si clar voi folosi aceasta reteta.. arata prea bine rezultatul!

    RăspundeţiȘtergere
  4. azi as vrea sa incerc si eu aceasta reteta ca prea bine arata,mai vorbim dupa ce le fac

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vero ma bucur ca te-ai hotarat sa le incerci,parol ca-s grozave!Te pup si te astept sa-mi spui cum ti-au iesit!

      Ștergere
  5. ale mele sunt la dospit, sa vedem cum o sa iasa....revin

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca le-ai incercat,te astept :)!

      Ștergere
  6. Foarte bun! Sotul era surprins

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca le-ai incercat si ma bucur ca v-a placut! :)

      Ștergere
  7. ale mele sunnt la dospit,sper sa imi iasa ca mi sa facut o poftaaa......

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai respectat intocmai reteta sigur iti ies;abia astept sa-mi spui cum ti s-au parut!:)

      Ștergere
  8. nevasta-mea s-a apucat de gatit pufosenii de astea. Am sa vad ce iese si va tin la curent

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa va placa !Multumesc :)

      Ștergere
    2. Faina de dulciuri sau cea de paine

      Ștergere
  9. Acum incerc si eu reteta k arata super.

    RăspundeţiȘtergere
  10. as vresa ancerc si eu aceasta reteta dar ca arata splendide

    RăspundeţiȘtergere
  11. azi le voi face si eu dupa ce ies de la munca,sper sa-mi iasa.

    RăspundeţiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. aluatul meu e la dospit.mirosul e grozav,sper sa-mi iasa bune.

      Ștergere
  13. vreao sa incerc sa gac e prima data in viata mea dar nu am drojdie proaspata :( si nici magazine romanest:((

    RăspundeţiȘtergere
  14. Drojdia proaspata se gaseste in orice supermarket.eu in Italia o gasesc in frigiderul unde e untul

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...